Pravidla přípravy rozvrhů

Obecná pravidla

  • Rozvrh na stránkách http://rozvrh.vsb.cz je jediným oficiálním zdrojem informací o rozvrhu a zanášejí se do něj všechny změny.
  • Výuka napříč fakultami je zodpovědnost rozvrháře fakulty pro jejíž obor se daný předmět vyučuje. Rozvrháři, na jejichž fakultě je předmět veden, však můžou dělat úpravy v jeho nasazení.
  • Změny v rozvrhu se mohou dělat i po zveřejnění předběžného rozvrhu bez informování dotčených. Vyučující musí sledovat svůj rozvrh kvůli případným změnám až do jeho zveřejnění. Je na rozvrháři katedry/fakulty, zda je bude informovat o změnách, které musel provést.
  • V rozvrhu jsou pouze předměty, které jsou zavedené ve studijních plánech. Jakékoli jiné (z jiného semestru) nebo dodatečně přidané musí být potvrzeny od proděkana pro studium.

Nasazování rozvrhu

  • Výuka se obvykle nasazuje pro minimálně 5 studentů. Na jednotlivých fakultách se však tento počet může lišit.
  • Výuka se nasazuje výhradně na místnosti určené pro výuku, ne do kanceláří pedagogů.
  • Nasazují se pouze ty předměty, na které jsou přihlášeni studenti. Pokud rozvrhář katedry trvá na nasazení předmětů, kde je 0 studentů, je jeho zodpovědnost překontrolovat po začátku semestru, zda se daný předmět vyučuje a případně jeho nasazení zrušit.
  • S vytvořením aktivit pro Erasmus pomůže CIT do doby, než budou automaticky generovány z IS EDISON. Nasazení a změny jsou v režii fakult.
  • Konzultace se do rozvrhu nezavádějí.

Změny v rozvrhu

  • Přijímání požadavků na změnu v průběhu semestru je v režii fakult. Fakultní rozvrháři informují rozvrháře na katedrách o postupu, kterým se bude jejich fakulta řídit. Na FBI a FAST se změny hlásí přímo fakultnímu rozvrháři. Změny pro EKF, FS, FEI, HGF a FMT se zadávají do HelpDesku.
  • Vyučující mají povinnost před žádostí o změnu zjistit na stránkách rozvrhu, zda je proveditelná.
  • Informovat studenty o změně je zodpovědnost toho, kdo o změnu žádá.
  • Vyučující musí rušit výuku, která neprobíhá, aby zbytečně neblokovali místnost.
  • Vyučující mají povinnost mít v rozvrhu na svých aktivitách jen skupiny, které je skutečně navštěvují.
  • Od zveřejnění rozvrhu týden před začátkem semestru, až do konce semestru je třeba všechny změny na místnostech na Nové Aule (PorNA1-5) hlásit na provozní oddělení auly.

Rezervace

  • Všichni zaměstnanci a interní doktorandi mají možnost rezervovat si celoškolské místnosti, a to vždy pouze pro aktuální semestr.
  • Místnosti katedry mohou rezervovat pouze zaměstnanci dané katedry.

Data z rozvrhů

  • Přístup k rozvrhům z předchozích semestrů mají fakultní rozvrháři.
  • CIT na žádost proděkanů pro studijní záležitosti zpracuje data z rozvrhů. Nebude zpracovávat ani předávat data nikomu jinému.